نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ایتوربه در آستانه یوونتوسی شدن

ایتوربه در آستانه یوونتوسی شدن

امروز اکثر رسانه های کشور ایتالیا اعلام کردند خوان مانوئل ایتوربه وینگر آرژانتینی باشگاه ورونا در آستانه یوونتوسی شدن است.

گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد در نشست دیروز میان جوزپه ماروتا،فابیو پاراتیچی و ایجنت های ایتوربه توافق ها بر سر یوونتوسی شدن ایتوربه انجام شده و طرفین بر سر قراردادی 5 ساله با دستمزدی 1/5 میلیون یورویی به توفق رسیدند.احتمالا بندهایی در قرارداد ایتوربه خواهد بود که با اضافه کردن آن ها و پاداش های احتمالی،دستمزد دریافتی او از یووه به 2.5 میلیون یورو در سال هم افزایش می یابد.

به نظر می رسد توافقات لازم با سولیانو مدیر ورزشی ورونا هم به عمل آمده و علیرغم درخواست 30 میلیون یورویی سران ورونا،مدیران یووه به احتمال زیاد بر سر مبلغی در حدود 23 میلیون یورو به اضافه انتقال فابیو کوالیارلا به تیم اول شهر ورونا به توافق خواهند رسید.

اما در طرف دیگر توتو اسپورت مدعی شده مبلغ درخواستی سران ورونا 30 میلیون یورو است و آن ها خواهان دریافت 15 میلیون یورو از این مبلغ به صورت نقد در همین تابستان هستند.توتو اسپورت مدعی شده بسته پیشنهادی ماروتا به سران ورونا مبلغ 20 میلیون یورو به اضافه کوالیارلا است.اما مشکلی که در این میان وجود دارد دستمزد احتمالی کوالیارلاست.دستمزد فابیو در یووه 2/7 میلیون یورو است و پرداخت چنین دستمزدهایی از توان باشگاهی نظیر ورونا خارج است.

در همین حال جان لوکا دی مارتزیو کارشناس شبکه اسکای اعلام کرد توافقات شخصی ایتوربه با یووه انجام شده و برای انتقال او به تورین تنها موافقت باشگاه ورونا باقی مانده است.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد مرحبا
محمد مرحبا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: